Jomensåatt

Ja, vad händer här då? Svaret är väl :inte så himla mycket ^^ Edvard har flyttat så nu bor jag själv med barnen. Går över förväntan, mycket för att jag har hjälp, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort.

Hade premiär å gå på Öppen lek i torsdags, majsingen hade roligt så det gör vi om :)

har varit marknad och jag var på krogen en dag, himla kul att göra ngt annat ibland. I lördags hade vi trevligt på nnkk med brush up och mat, guldkant på det gamla vanliga.

Regnet öser ner ute och humöret är väl inte direkt på topp. Just nu räknar jag ner till nästa torsdag. Varför kan man ju undra och det ska jag berätta. Jo, nästa torsdag så hämtar Jeppes faster han för en färd till byn och Edvard tar med Maja för en vecka i Piteå. Jag kommer alltså vara barnledig i 10 dagar! Kommer förmodligen sakna ihjäl mig oxå men det ska bli så underbart skönt att få vara egocentrisk och bara tänka på mig själv! Sova hur mkt jag vill, äta när jag vill, göra vad jag vill. Var länge sen det hände sist.

Har haft mkt att skriva men det är ju det där med vad man väljer att skriva och vad man inte vill dela med sig till "hela världen". kastar in lite bilder nu innan det är dags för mellis åt Majsingen.









Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad underbart att rå om sig själv. Det behöver vi alla!

2012-03-26 @ 15:40:11
URL: http://jobeah.blogg.se/
Postat av: Linda

Vart har han fått lägenhet då?

2012-03-26 @ 15:47:33
Postat av: Linda - Var dig själv, det finns redan så många andra.

Ja, Johanna, det tycker jag oxå!



Linda--> Inne i stan, i andra hand.

2012-03-28 @ 14:48:19
URL: http://cookiedragon.blogg.se/
Postat av: Anouk

Härligt att du känner att du har det stöd du behöver! Nu är det ju dock ett tag sedan du skrev detta... Hur går det idag?

2012-05-03 @ 16:58:21
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback