Å hur var det här då?

Gick inte att ladda upp inlägget igår men utan bilder funkade det fint, underligt.

Sitter i väntrummet på gyn nu, alltid lika trevligt, eller inte. Skum situation att klä av sig på underkroppen och ligga i en stol och låtsas som ingenting. Det är som elefanten i rummet, ingen ser den fast den står den och Gud nåde den som nämner nått om den.

Kom på mig själv när jag stod i duschen med att tänka att jag kanske måste raka å fixa innan men sen insåg jag hur absurt det var ;) Tror knappast hen kommer bry sig.

Hoppas att det blir en spiral nu så jag slipper menshelvetet och allt tjorv, vill inte ligga och bresa i onödan, det gjorde jag ju 2 ggr förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback