Städa kan man göra senare

Känns som att jag inte gör annat ändå så det blev slapp framför serier och tog en catnap istället för att städa skrubben ;)

Lilla barnet vaknade kl 14 och ska snart ha sin gröt, just nu sitter hon och gnager på en sköldpadda. Gnaga är verkligen hennes grej och hon har sönder massor med saker. Är som att ha en valp och inte en bäbis! Böcker funkar inte alls, även dom i "tålig kartong" gnager hon bitar från och härom dagen hade hon sönder bultbrädan! Även ett russinlock strök med.


Jag vill väldigt gärna ha en ny mobil nu så jag får en bättre kamera, tar ju mkt bilder men det blir så dålig kvalitet.

Här är nyaste snyggskorna, hoppas jag får använda dom snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback