Over and out

Har inte alls skrivit idag men det får jag väl ändra på nu, fast jag borde ju sova när bäbis äntligen somnade...

Nåväl, jobbade igår och klev upp vid 11.30 imorse. Käkade och tog sedan en 2 timmar lång promenad med Anna och djuren. Sisu var en pain in the *ss eftersom han tyckte att Tindra nog var den vackraste i världen och han förstod inte alls varför hon fräste åt han när han försökte uppvakta henne ;)

For å handlade när jag kom hem, tänkte baka key lime paj, blev inspirerad ;) Hann bada med bäbisen och hennes hår blev fluffigt efter badet :)

Marcus hjälpte till med bakandet... Jaja, var väl mest jag som hjälpte till å hade kinkig bäbis på höften. Men utan mig hade det inte blivit ngn paj för den kondenserade mjölken höll på att glömmas och jag kom ihåg den ;) Dessutom var jag grym på att krossa difestivekex med hammare!

Blev inte mkt kvar av den å det är väl ett bra betyg? Åt paj, drack te och kollade Notting Hill. Kan nog se den hur många gånger som helst <3

Hann med slutet på Mumien och Hollow man oxå. Var många bra filmer på tv ikväll, blev sugen på att se Blood Diamond igen.

Bäbis har knölat men somnade just så jag ska oxå det. Morgondagen består av solning, besök hos farbror och sen agility och det blir ingen sovmorgon. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback