Måndag

Helgen är slut och vardagen börjar igen. Har jobbat både fredag och lördag, jag gillar ju mitt jobb men ibland önskar jag att jag hade ett vanligt jobb jag kunde gå till på dagtid. Fördelen med nätter är att det inte krockar med att Edvard jobbar, nackdelen är att det just är på natten och krångligt med att hinna sova ordentligt.

Idag så är det tandläkarbesök för Jeppe kl 15 och när E slutar jobbet ska vi en sväng på Granngården och Ericsson. Mina Icebugs gick sönder när dom var rätt nya så jag ska få ett par nya, gratis :)

Bäbisen är väldigt rörlig nu och kryper överallt och reser sig mot allt hon kan. Hon vill fortfarande vara mkt i famnen men det tar sig.

Har aktiverat hundarna lite med aktivitetsspel och lite trick, Sisu tyckte inte vi skulle sluta ;)

Jeppe fick en ny leksak igår. Det är en ödla som man har ett stelt "koppel" på så man kan styra den, nästan som en marionett. Jag har haft den när jag var liten, när dom röjde hos mamma å pappa så satte dom den i en sopsäck med en massa av mina saker å jag hittade den i lördags. 20 år gammal å den var poppis, han har lekt med den sen han kom hem å på morgonen oxå ;) Innan han for till skolan så lämnade han mat åt den ^^

Nu börjar magen kurra så jag ska äta lite, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback