Note to self...

Ja, dubbelskift var ingen hit, inget jag rekommenderar. Var trött och grinig sista timmen på jobbet, hjälpte ju inte att det var den stökigaste kvällen jag varit med om sen jag började! Så nej, inga mer dubbelskift för mig...tror jag ;)

Är skrockfull när jag jobbar, inte annars dock. Bytte halsband igår för att det gått dåligt med det jag hade på mig men lyckades istället glömma att ta på mig västen, måste ha varit tröttare än vad jag insåg ^^

Har sovit länge idag iaf, skönt var det oxå. Frunchen blev en Nutrilett bar, två köttbullar och en kopp te, gud så mätt man blev ;)



Har gått ner 2,5 kg sen jag började och det är ju bara FANTASTISKT! bara 10 kg kvar då :oP Roligt när man ser resultat på vågen, då blir man motiverad att fortsätta fast det är jobbigt (och tråkigt).

Nu är det strax dags för en shake, tror jag knaprar lite morot och gurka till så jag blir lite mätt(are) iaf. Tror jag måste knäppa före och efterbild så jag ser skillnaden själv sen, väntar med spänning på att det ska kännas när man sätter på kläderna.

Annars idag då?

Skratt: 3 från mig och otaliga från bäbis.
Antal gånger jag plockat bort bäbisen från Korim: 15, and counting.
Antal gånger bäbis slagit huvudet: 1, men kvällen är ung.
Suget på sött: 4/10, let's DO THIS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fota Före och Efter, de är nog kul när man är klar och nöjd!:) Jag gjorde inte det och de hade ju varit coolt och se nu i efterhand med tanke på hur många kilon som försvunnit!

2011-11-05 @ 20:48:32
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback