Morgonstund

Morgon igen då. Har varit vaken typ en timme, bäbis har ätit frukost och sen har hon busat på som vanligt.

Stina håller på med en ny bloggdesign åt mig, den kommer bli kanon :)

Har haft lite inspiration till bloggen på sistone. Eller, har haft inspiration men inte riktigt fått ner ngt. Har ju lättast att skriva på mobilen men det är så jobbigt att skriva mycket från den.

Jeppe har höstlov och han har sovit hos mommo inatt så det är bara jag, Majsing å hundarna här. Dom kommer hit vid ett när jag ska till tandläkaren.

Imorgon ska jag jobba på Coop och dema bröd, toast. Kom förbi och smaka :)

Har börjat banta oxå, nu ska det väck! Försöker leva på shakes och inte äta onyttigheter och det går väl sådär. Ser lite resultat iaf ;)

Nu ska vi kliva upp, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback