Bäbis som väckarklocka

Tyckte jag kunde strunta i att ställa klockan imorse "bäbisen vaknar ju ändå alltid 7.45 så jag har gott om tid på mig att vakna, äta, föra bäbis till Stina och promenera till Coop innan 9.30." Man borde väl ha klurat ut med lilltån att så inte blev fallet ;)

För första gången på evigheter vaknar då lilla barnet 8.45!!! Visserligen var hon vaken mellan 3.30-4.30 men ändå, himla typiskt!

Morgonen började alltså med stress, stress och mer stress. När jag, 10 minuter innan jag skulle vara på plats, ringde till chefen och skulle säga att jag blir försenad så hade jag den stora turen att han var i närheten så han plockade upp mig!

Note to self; SKAFFA KÖRKORT!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Ojj, ser ju nu att jag råkat sätta in lottas "kommentarsrute-bild"!!! Måste fixas när jag kommer hem! Kanske borde lära mig att inte döpa saker för likadant när jag sparar det =P

2011-11-04 @ 15:04:46
Postat av: Linda

Det är fortfarande Lottas ruta :oP

2011-11-05 @ 17:44:04
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback