Dop imorgon...

Halloj

Majsing sover sen några minuter och jag borde väl oxå sova så jag orkar igenom morgondagen. Men först tänkte jag ge en liten snabb update. Har inte hänt så mkt spännande. Var på agilitymöte i torsdags och i måndags var jag en sväng på agilitybanan med Anna.

I onsdags(?) så promenerade jag och Lotta till Dollarstore och handlade till dopet och klockan 15 hade vi dopsamtal med prästen.

Idag så klev jag upp vid 10-ish. Dom senaste tre nätterna har jag suttit upp och matat bäbis på natten, har blivit typ 3 timmar, äta och sen 3-4 timmar till. Känner mig sliten men det är iaf skönt att ligga själv i sängen och slippa ligga och hålla fast henne.

Vid tolvtiden så började Majsing bli trött så jag och Jeppe klädde på oss och tog med henne i vagnen för en frunch på Vetehatten. Blev varsin räkmacka och kärleksmums. Efter det så for vi på Lindex, hittade en fin skjorta åt Jeppe att ha på dopet:


Jeppe var dock mer intresserad av speglarna i provrummet, han var så himla söt när han stod och flexade musklerna i spegeln ^^ Hade 30% på ett plagg så vi köpte den. På väg ut från butiken hittade jag ett par vita byxor som jag var tvungen att prova. Gillade dom så jag krånglade å lämnade tillbaka skjortan för att få 30% på dom istället då dom var dyrare.

Tog en reva på KappAhl innan vi handlade lite och sedan begav oss hemåt. Kom hem just innan två och tog det lite lugnt. Hade tänkt baka muffins men jag fick ge upp dom planerna, fanns inte tid till det. Klockan fyra så for jag och Jeppe till Mbgt med mamma, Stina och Lotta för att duka inför dopet. Blev kanonfint!

Vid halv sex kom vi till jessica för Sonnys 1-årskalas. Fick köra hem en sväng innan då presenten blev kvarglömd och man kan ju inte komma på kalas utan present ;)

Kom hem vid 19.45. Då var Majsin lagomt trött, hon hade inte sovit sedan 15. Hon var kinkig men ville inte vila alls. Vid niotiden kom Edvards släkt, dom är här för dopet. Var skittrött men man får ju umgås ändå. Vid tiotiden började jag med Majas nattningsritual men det går ju inte sådär jättebra med tre lekande barn och flertalet högljudda vuxna ;) Då hade hon varit vaken i 7 timmar, fattar inte att hon orkade! Hoppas hon sover länge nu iaf...

Imorgon blir det muffinsbak om jag inte prioriterar att sova istället. Jeppe ska fara på badet med Alexander, Cornelia, Bettan och Nicklas och fammo skulle ta en promenad med Maja. Får se vad jag väljer. Nåja, nu ska jag iaf gå och lägga mig, ska bara väcka Edvard som som vanligt somnade när han la Jeppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback