Hjortroncheescake

Hej, hej!
Maja somnade vid elva igårkväll och sov till halv åtta! Jag kan inte med ord beskriva hur underbart det var :) Blöjbyte när hon vaknade sen blev det joller och sprattel i sängen till hon somnade om 2 minuter innan min klocka ringde ;) Tryckte på snooze några gånger och klev upp 9.30. In i duschen och sen iväg till Stina för att inspektera hennes nya tavla, skitsnygg!

Nåväl, planen var att fika på Oscar och sedan shoppa lite och det hann vi med. Räkmacka och sen hjortroncheescake till efterrätt. Kan verkligen rekommendera det. Tog tyvärr ingen bild, var ett lager gelatin(?) över hjortronen som trillade av och det såg inte så smaskigt ut. Tog och lyfte bort det :oP

Inne på KappAhl så hittade jag två linnen och Maja provade vårens hattmode:

Kom hem just efter två, har varit en sväng med hundarna och ätit litet lätt mellanmål.


Har börjat ge Maja Miniform magdroppar och det är som en ny bäbis!

Nu ska jag börja göra mig iordning, ska till mbgt och äta kl. 16, hoppas hinna en sväng på Eriksson också, mina älskade Icebugs har nämligen gått upp i en söm. Samma på båda skorna, mkt underligt. Ha en fin tisdag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sa ju att dom är bra :) Vanessa vart oxå som en ny bebis av dom

2011-03-29 @ 16:42:40
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Jessica.S

Mmmm...låter gott =o) Maja är lika söt som alltid, charmtrollet =o) Kramar!!

2011-03-29 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback