Sjuka barn

Halloj. Länge sen man skrev nu, har börjat flera gånger då jag haft ngt roligt att skriva men känt att jag måste berätta allt som hänt innan först. Å ju längre tid sen förra inlägget desto mer finns det att berätta. Jag har ju exempelvis blivit gammal och fått presenter och varit på party och fått en överraskningsfest :) Men uppdaterar om det när jag känner för det, nu vill jag bara börja blogga igen. Sitter på barn med Maja nu, hon har haft feber sen i tisdags. Jeppe är inte heller frisk, även han har hög feber. Himla jobbigt :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad kul att du har en blogg:) det visste jag sjutton inte. Hur går det med Maja och dig är ni friska nu?

2011-08-21 @ 11:37:14
URL: http://jobeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback