Today's gonna be a good day...

Hellu!

Jeppe är ute och leker med en kompis, dom har tagit ut massor med leksaker, hoppas det går att spola av dom sen ;) Nä, spelar roll, klart dom får leka, leksakerna är ju till för det.

Skrev en bit till på förlossningsberättelsen igår men hann inte så mkt innan Edvard och Majsing kom hem. Vid fyratiden så promenerade jag iväg till mamma för att äta och jag hann även med en sväng till morbror Svenka. Kom hem vid åttatiden och väntade in Jeppson som kom hem vid halv tio.

Jeppe sov när han kom och Majsing somnade vid 22 så jag hann faktiskt se Jägarna helt utan bäbis :) Gick å la mig vid ettiden och Majsing vaknade vid halv fem eller halv sex. Men det har gått bra ändå.



Vid tiotiden gick jag upp, käkade å duschade. Vi ska byta med mamma, hon får våra sängbord och vi får hennes huvudgavel, jag är såååå glad :)



Edvard gick ut m Majsing vid 12.40 och 13 så mötte jag upp Anna på parkeringen för en färg till BHK och agilitybanan. Var en bana uppbygd redan så vi körde på den, var skiiiitkul :) Sisu hade fart och även Ari. Eller, Ari hade sjukt mkt fart ^^ Han var helgalen och tog balansbommen, böjda tunnlar och vanliga tunnlar på löpande band. Enda han inte riktigt förstod var däcket men vi börjar ju kurs nästa vecka :)

Nu vill bäbis ha mat så jag fortsätter sen ^^

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lägger du upp förlossningsberättelsen här när den är klar antar jag? :)

2011-04-25 @ 17:19:26
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Jessica S

Hi, hi så söt bild med en liten puss =O) Vilken fin huvudgavel och riktigt smart oxå =o) Kram!!

2011-04-26 @ 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback