Bilddilemma

God eftermiddag.

Skrev ett riktigt gnällinlägg igår men jag postade det aldrig, var skönt att få skriva det iaf även om det i slutändan bara var jag själv som läste det. Jag tycker det är roligt att blogga men man skriver ju inte allt som händer, det är både bra och dåligt. Ibland vill man ju ventilera annat, mer viktiga saker än vilket blöjmärke som är bäst osv, men då kanske det är bättre att göra det på andra sätt än i bloggformat.

Edvard är ute med Maja och vovvarna och jag tänkte föra över korten från kameran till datorn. Har fått över alla korten men det är 4 filmer som inte verkar komma över :/ Hoppas att dom går att rädda på ngt sätt, är filmer på Maja tror jag...

Bilderna från fotograferingen tror jag att jag ska sätta i en fotobok, kikade runt lite på nätet vad det fanns för fotoböcker men jag hittade ingen som kändes jättebra. Dessutom har jag itne bilderna digitalt ännu så det är lite svårt att tänka hur det blir.

Funderade på att skriva klart förlossningsberättelsen så jag tror jag ska göra det nu.

Kommentarer
Postat av: Linda L

Söt bild på lilla maja,men va stor hon har blivit.....

2011-04-24 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback