Uppesittarkväll

Ja, det blev här istället så nu sitter jag och väntar på Anna och Stina, dom borde dyka upp när som helst. Har planer på att vinna lite pengar på min Bingolott ;)

Har just varit och fört Jeppson till sin pappa. Försöker intala mig själv att juldagen är minst lika mkt jul men det funkar inte riktigt. Nästa år har jag iaf två barn på julafton och sedan minst ett varje år, känns ju skönt det iaf. Jeppe lider nog inte av att få julafton två dagar heller, är bara jag som tycker det är jobbigt.

Alla julklappar är inslagna, förutom Es men det gör jag ikväll. Måste hitta på ngt fyndigt sätt att slå in den på. Imorgon så blir det vovvebad innan vi ska till päronen kl. 15. Är väl bara lilla Vanessa som är barn men nog ska man då se Kalle ändå ;)

Nu hoppas jag bara att jag inte får värkar och föder barn innan söndag iaf, hade varit himla tråkigt. En riktigt god jul till er alla!


Kommentarer
Postat av: Jessica S

God jul på dig oxå. Kanske lite sent men ändå =o) Det blev ingen liten bebbe som kikade ut på julafton =o) H*n kanske håller sig till nyår istället, hi, hi!

Många kramar!!!

2010-12-26 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback