Lördag





Kl. 16.22
Två inlägg på två dagar, rekord månne? ;) Badade hundarna för sent igår vilket resulterade i att jag fick gå till sängs halv fyra imorse, lovely.

Förra söndan så skulle för övrigt Stina lära mig dricka vin. Hur det gick? Tja, jag kom hem vid tvåtiden och jag gillar inte vin men trevligt hade vi :)

Nåväl, hade glömt hur roligt det är att skriva av sig lite, jag bloggar faktiskt för min egen skull även om det är roligt att andra läser och kommenterar *pikar läsarna*

Sökte sladden till telefonen men hittade den inte så tyvärr kan jag inte dela med mig hur söt Mollan-bollan är. Hundarna uppför sig faktiskt riktigt väl. Mio piper lite men inte så jag dör av det. Inget skvättande inne (jaja, ett stolsben men inte mer än vanligt), inget skrikande inatt och hundar som äter sitt torrfoder. Hur söta som helst helt enkelt :)

Fick just meddelande att Jeppe, som har varit i Vettasjärvi och pimplat, vann barnklassen och 500 kr, inte illa :) Storfiskare ska han nog bli.


Ikväll blir det förhoppningsvis ätande på Thairestaurangen. Vi får se om det bara blir jag och Edvard eller om mamma och Stina oxå följer med. När jag dök bland gamla kort hittade jag det här, är några år sedan ^^


Hunderiandet idag blir begränsat. Vill inte ta en långpromenad i det här slasket med nybadade hundar. Idag är första dagen på evigheter som dom inte ser ut som skabbråttor när man varit ute så vi hoppas vi kan få leva iaf en dag på det sättet :) Mio har bäddat ner sig i Mollys korg och tycker att jag är en hemsk människa som inte låter han få en kärleksstund.

Ikväll ska vi ha lite lördagsmys med film (tror det blir "Bortspolad") och om jag ids så blir det att lägga in en himla massa bilder på hemsidan.





Hoppas ni har en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback