Måndag börjar veckan

Ny vecka, känns rätt ok. Jeppe for till Johan och när han kommer nästa gång är det kalasdax, han fyller ju 7 år den 24:e!

Tänkte lägga mig vid 23 igår men det blev mera 01 av ngn konstig anledning ;) När bäbis sover dåligt så borde jag ju lägga mig tidigare men jag hatar att vakna massor på natten så då drar jag mig för att gå och lägga mig.

Sen har jag börjat lyssna på en bok, Felicia försvann, så jag fastnade i den.


Den är sjukt grym, och handlar om en dotter till Anna Wahlgren, känd "expert" på barnuppfostran. Har själv hennes "Barnaboken" i bokhyllan.

Använder Storytel och får ge bort 5 böcker gratis, om ngn är intresserad av att prova så lämna en kommentar med email :)

Bäbis har vaknat till några gånger inatt men inte så farligt. Vid tre så grinade hon, då satte jag täcket på henne och så somnade hon om :) Vid 8 var det uppstigande, är en rätt ok tid ändå.

Ska och äta pizza med Anna efter 17 idag, ska prova nya ställets surdegspizzor, har hört mkt gott om dom! Nu är det dgas för blöjbyte och sen ska bäbis äta lunch innan det är vilodags, då ska jag ta en kopp te och kolla Desperate Housewives ;)

Bjuder på två Majabilder från imorse :)


Morgonvälling


Bajskalas = Klädbyte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback