Köplust

Kollade film med Anna igår, Köplust hette den, eller Needful things på engelska. Stephen King. Helt OK men höjdpunkten var ändå alla grönsaker jag hackat och dippen. Majskrokar är för övrigt supergott att dippa så jag snodde några av Majsing ;)


Ute och shoppar

Blev en repa på stan igår, handlade lite och hittade fina kläder åt Majsing. Bokade tid för ettårsfotograferingen så det gäller väl att hitta ngt fint till den. Hittade en tröja åt mig på rea för 20 spänn så jag köpte den utan att prova, drt var 20 spänn i sjön ;)


Bames är alltid toppen och jag älskade färgerna. Blir väl en body under och strumpisar till istället för leggins.

Härliga byxor i knallig färg, just min smak :)

Brottas lite med barnet i soffan, hon har vaknat ett par gånger inatt och 6 tyckte hon vi skulle gå upp, det tyckte inte jag ;) Fick henne att somna om och så klev vi upp 8.


Nu blir det busande till hon ska äta 10.30, same as avery day och sen när hon sover skulle jag nog få sällskap och ev kolla en film. Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Varför inte leggings till? Dom är ju så fina tillsammans :)

2012-01-18 @ 18:34:41
Postat av: Linda

Hatar sockar vet du ju å strumpisar är finare ;)

2012-01-18 @ 18:56:16
URL: http://cookiedragon.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till 3

Sv: Haha n¨å vad söt han är. Lilla Jesper. Lowe säger också såna saker som "dem jag saknar mest är Jesper,Kalle och så Viktor också";)



Nä... jag tror inte de tre är så lätt att ersätta för Lowe pratar om dom varje dag:(

Hur är det annars i Gällivare? Lyckas ni får ngn större lägga?



kram

2012-01-20 @ 15:06:27
URL: http://jobeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback