Bra betyg!

Ja, pizzan får toppenbetyg trots att jag inte riktigt kände att det var surdeg ;) Tog en kycklingpizza med ananas och Anna tog en Souvaspizza. Det enda negativa var väl att dom hade så många olika sorter så det var svårt att välja, slutade med att jag körde "elle, belle, bi" mellan mina två val ;)

Nu är det tillbaka till bantningen som gäller, har ätit en bar och en kopp te till frunch och jag fick pressa ner den. Har verkligen krympt magsäcken. Orkade inte ens äta mer än halva pizzan så det blev doggybag ;)

Lyckades faktiskt lägga mig innan 00, helt otroligt, så när bäbis vaknade 7.30 så var jag faktiskt helt OK i huvudet. E tog henne och jag somnade om, mkt dumt, kände mig tröttare 9.30 än vad jag gjorde 7.30 ;) Drömde att jag höll på att städa bland Jeppes ritsaker, enormt spännande.

Bäbisen sover på balkongen nu, vilket hon gör varje dag om jag inte går på stan eller nått istället. Hon är väl nerbakad och idag blev det svalare overallen, tror hon vaknade tidigt igår för att det blev för varmt.

Mindre kläder på och sen nerbakning i voksipåsen, ett tu tre!

Sin vana trogen så sov hon innan jag hade slagit in henne klart och kört ut vagnen på balkongen ;)

Har kikat Shameless nu och det blir nog ett avsnitt av How I met your mother innan jag tar itu med operation rensa skrubben. Har tänkt slänga en massa så jag kan använda bokhyllan där inne som skoställ till mina "snyggskor" ;)

Hoppas ni får en fin dag och förresten, jag har 4 gratisböcker kvar att dela ut på Storytel ;)


Kommentarer
Postat av: Marie Holm

Jag tar gärna och lyssnar på Felicia-boken ;)

2012-01-17 @ 16:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback