Back to life...



Här går allt sin stilla gång. Har inte skrivit så mkt på sistone. Tycker det är svårt att sålla vad man skriver i bloggen och vad man inte skriver. Har hänt mkt men inget jag direkt vill slänga ut så hela världen kan läsa.

Hade det varit en dagbok bara för mig hade sidorna blivit fler men jag tycker inte man skriver vad som helst på nätet. Både med omtanke av sig själv och andra. Visst hade det många gånger varit skönt att skriva verkligen allt på bloggen men man måste ju komma ihåg att det då även finns tillgängligt för alla som vill läsa, och att det ligger kvar för alltid.

Nåväl, jag och Edvard har iaf bestämt oss för att separera. Så nu är jag singel. Skrämmande är bara förnamnet. Känns inte riktigt "på riktigt" än dock, vi måste bo tillsammans för att det helt enkelt inte finns några lägenheter. Inte roligt kan jag lova. Förhoppningsvis är det inte så lång tid det handlar om.

Framtiden kommer bli jobbig men jag ser positivt på den. Jag vet att jag klarar mig själv så det här går bra!

Majsing har sovit dåligt i över en månad nu. Mkt hosta och nu är hon tät i andningen. Fick fara in till akturen igår och inhalera. Sen fick hon kåvepenin för hon har tydligen en bakterieinfektion också. Inte roligt att brottas med henne för att ge medicin men bara hon blir frisk så. Doktorn tyckte att vi skulle boka en tid på barn för att utreda varför det blir så här när hon blir förkyld.

Nåväl, nu har hon sovit för länge så jag ska plocka in henne från balkongen, ikväll är det årsmöte som gäller. Slänger in lite bilder oxå.



Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till 3

Sv: yes, rund stpritstyll:) jag hade en jätte smal så man behöver inte en stor:)

2012-02-27 @ 08:32:36
URL: http://jobeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback