Tröttsamt

Ja, det är bara förnamnet. Känns inte som att jag har nån energi alls. Är trött och så ska man jobba ikväll. Hoppas det går bra iaf, då känner man inte att man är trött förrän man går hem ;)

Har börjat fundera på vad som ska packas och det kommer inte bli en lätt väska. Bara Majsing måste ha med, kläder, välling, gröt och minst 28(!!) burkar barnmat. Blöjor tänkte jag ta med ett gäng och så köper man resten där. Sen mina och Jeppes kläder på det. Jeppe ska ha med ett eget litet handbagage med hans saker som ska med på flyget och jag tar väl oxå ett handbagage så man får med villfors saker där. Tänkte börja packa Jeppes saker direkt på måndag, han åker till Johan då. Mina grejer packar jag väl lite här å där. Ska nog skriva en lista så jag inte glömmer ngt.

Snart ska vi fixa det sista inför inoffen imorgon, kommer vara ngt slut när den är över imorgon. HELVETE, jag har glömt göra diplomen! Ja, då vet jag vad jag gör nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Glöm inte bort ett litet handbagage till Maja me blöjor, mat, majskrok, vatten osv så du inte packar ner allt i resvska :) Kan ju vara skönt att ha lite till småttingarna på planet :)

2011-09-10 @ 19:40:20
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Stina

Joo listor är fan bra att skriva, har redan börjat skriva en själv så man inte glömmer nått viktigt!

2011-09-13 @ 08:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback