Krasch!

Har blivit mkt glaskross på senaste dagarna. Igår fick jag jättefina glasburkar av min mommo som jag skulle ha i mitt skåp. Vet inte riktigt vad det heter men vi har en hylla under skåpen där jag har plastburkar med handtag på, mommo hade sådana i glas. Men hennes kök ska helrenoveras så dom har rivit den och då fick jag glasen.

Nåväl, jag fick hem dom och just när jag sätter nyckeln i låset så går påsen sönder och allt kraschar i backen. Tre gick sönder helt och två sprack. Sen var dom för stora för att passa ändå, surt :(

Just när jag skrivit klart förra inlägget så sprang bäbis i gåstolen fram till ett bord och välte det och drog ner ljuslyktorna i golvet, krasch. Inget farligt som tur var men lite tråkigt iaf.

Jag har varit och promenerat med Anna och hundarna så dom ser ut som dränkta råttor. På ett tag ska jag och Stina på nya fiket i MBGT och prova om det är ngt att ha ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har hört att dom bara har öppet till 14? :)

2011-09-15 @ 15:12:07
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Stina (Kaati)

KaffeMONSTER :-P

2011-09-15 @ 21:24:26
Postat av: Johanna

Jag tycker iallafall att det är stor skillnad på nakna barn och påklädda barn. Ang genus så skrev jag vad jag tyckte. Jag skulle köpa en rosa cykel till Lowe om han så ville det, han skulle även få ha långt hår! Det är ju det att man vill få bort hon och han , .pojke och flicka jag avskyr! Självklart så tycker man ju olika men det är mina åsikter.

2011-09-16 @ 20:36:37
URL: http://jobeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback