Bilder å sånt :)

Mitt i veckan igen då, det går undan! Har blivit lite lat och mobilbloggat mkt, har ju alla bilder på mobilen men det är så segt att skriva från den därav alla korta inlägg ;)

Efter vårat lördagsmys så blev det jobb för mig och på söndag var det badning av Majsing.


Lördagsmys <3

Vi har ritat lite...


Majsing gnagde lite under tiden ;)


Mitt i allt så såg jag ngt gult i hennes mun, en liten kork. Jisses... Har fobi för att hon ska sätta i halsen och kvävas och det blev ju inte bättre nu. Är så illa att jag noga kontrollerar vad Jeppe har i godispåsen när vi åker bil så han inte kvävs ^^

Fick en fin present av Lotta oxå!


Och nej, det är INTE en avancerad sexleksak, det är en tepumla :)

Var ut och åt på måndag, Majsingen var hos mommo under tiden. Skulle äta sushi men av ngn underlig anledning så är både thai och Tropicana stängt på måndagar och det glömmer man ju såklart bort varje gång. Blev att äta på O'learys och tja, det var väl helt OK. Riset var slut(!!??) så jag fick klyftpotatis till min lax med Jack Daniel's glace. Vissa av dom var helt svarta, det serverar man väl inte? Sen är ju Olles en sportbar så det var ju hockey på tv. Man satt i godan ro och åt och blev chockskadad emellanåt när det blev mål :oP Nåväl, fisken var god iaf.

Igår så hann med att slå in tradera-paket, springa i tvättstugan och bada Sisu medan hon sov. När jag började borsta han så vaknade Majsingen. Hon var glad och busade på på golvet :)


Vid fyratiden så kom Lotta och Vanessa förbi och jag passade på att springa ner i tvättstugan innan barnen fick svida om innan vi begav oss för middag hos mamma. Snodde bilderna av Lotta :oP








For och pumpade däcken till barnvagnen efter vi hade varit hos mamma och hann sista svängen i tvättstugan innan Majsing vaknade.

Vann ju förresten auktionen på Villervallatunikorna, hon har på sig den ena här


Suddig och söt! Hade ju lagt bud på en till och jag vann den med!



Kan knappt vänta på att den ska komma :)

Majsing sover nog till tvåtiden och efter det nångång så blir det att hälsa på Stina i hennes nya hus :)

Annars idag:
Objekt plockade ur munnen på bäbis: 3 (två pappersbitar och en dammtuss)
Antal gånger jag plockat bort Majsing från Korim: 3 (en gång i elementsängen och två gånger från bädden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback