Lat på att uppdatera ;)

Hejsan! Får ju passa mig så inte alla läsare överger mig när jag är så dålig på att skriva :oP

Lillaste barnet mår bra nu iaf, hon äter som vanligt och sover mycket bättre. Däremot är hon fortfarande väldigt famnig och man måste befinna sig ungefär 2 cm ifrån henne (max!) annars börjar hon gnöla något så fasansfullt. Hon håller på att få tre nya tänder i överkäken så det kan ju bero på det, måste klia något så fruktansvärt!

Haha, lyckades glömma trycka på publicera, tur det sparas i utkast :oP

Har iaf hunnit med att äta, vara med kinkig bäbis, lägga bäbis och sanera mig själv. Skrubbade badkaret av bara farten oxå. Nu ska jag ner i tvättstugan en sväng innan Jeppe ska hämtas från dagis skolan. Kommer lära mig att han går på SKOLAN lagom till han slutar gymnasiet tror jag ;)

Jag var förresten på klädparty igår.


Var dock inte riktigt något för mig, tyckte det var lite tråkiga färger och sen är kläderna extremt dyra. Jovisst kan det vara bra kvalitet men Jeppe sliter inte sönder sina från lindex osv och Majsing är så liten ännu så hon sliter ju inte direkt heller på sina kläder. Kanske blir att köpa när hon blir större för jag tyckte flickkläderna var finare än pojkkläderna. Hittade en tröja till jeppe men inkl frakt å allt så blev det 300 spänn och det tycker jag är för mycket.



Ett stort plus är dock att mycket av kläderna är unisex ex. byxorna men jag tycker ändå det är för mkt pengar.

Nåja, nu ska jag rusa iväg, ha en fin dag!




Ps. Om nån vill spela Wordfeud så finns jag som Linda_Blom ,
random och på Svenska är mitt enda krav ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback