Bra kvinna reder sig själv

God eftermiddag får man väl säga :) Var halvdöd igårkväll men man ställer ju upp så vid halv nio for jag till Anna för att hjälpa henne med montering och sånt. Är faktiskt riktigt roligt, får en kick när jag klarar av att koppla sladdar, skruva osv. Fick hjälp(?) av Enya med skruvarna ;)



Kom hem först sent, men jag somnade ganska snabbt iaf. Jeppe skulle hem med en kompis efter skolan och är där än, dom skulle äta pizza tror jag :)

Jag har hunnit gå på stan en sväng och fika på Nyfiket, syndade och tog en räkmacka, var underbart gott ^^ Majsing sov gott i vagnen hela tiden. Glömde dock att hämta ut mina paket så det får jag göra imorgon.

Blir slappande ikväll, när barnen sover kanske jag kollar nån serie och sen blir det nog tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback