Klant!

Ja, tisdag nu då. Igår blev bäbisen besiktad ua, 9880 gram tung och 73 cm lång :)

Jag gjorde ett ärligt försök att uppdatera min musiksmak från -94 men det gick väl sådär ;) Hittade lite nytt som jag gillade men jag är fast i eurodisco och powerballads, undrar om det finns medicinering? Majsing gillade dock musiken och rockade lös ^^




Hann även hjälpa Anna med flytten, fixade ihop soffan och skruvade ihop hennes säng. Hon får det så fint så jag funderade på att flytta in med henne, hon har ju en bäddsoffa ;) Kom hem först efter halv ett så jag var rätt död imorse.

Morgonen började 8.20 när Majsing vaknade och hon fick vara med pappa medan jag slumrade lite till, skönt var det.

Kollade lite på nätet och tänkte jag skulle anmäla Sisu till Stockholms hundmässa, vi har redan bokat flygbiljett och boende men jag har varit seg på att anmäla. Försökte hitta den på anmäl via nätet men den fanns inte kvar. Blev kall och kikade lite till, jomenvisst anmälan gick ut igår, KLANTIGT! Som tur var fick jag efteranmäla men det var verkligen på håret.

Kl 10 så for jag iväg med Stina på stan och sen hem till henne på en kopp te och pratande. Måste bara ta tillfället i akt och säga att jag verkligen älskar mina vänner, ni är toppen <3 Alltid där när man behöver er och med kloka råd och tips på lut. Alltid en axel att gråta mot eller ett ord så man inser att man kanske är ganska bra ändå, ibland behövs det. Älskar er <3

På lördag ska jag fara och klippa mig, underbart :) Blir väl inget helgalet direkt men lite lättare att fixa, är för långt nu men jag funderar på att behålla längden fram eller göra kort på en sida eller nått. Får höra med min frissa vad hon tycker ;)

Ikväll är det Sisubad som gäller och förhoppningsvis en tidig kväll.


Kommentarer
Postat av: Stina K

Äsch då, nog kan du också.. ;)

2011-11-08 @ 18:46:24
Postat av: jessica.S

Hi, hi vilken söt liten discopingla =o)

2011-11-10 @ 08:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback