Hårfix

Passar på att uppdatera när iPhonen uppdaterar sig. Jobbat hela helgen, som vanligt känns det ;) Men nu i helg är jag faktiskt ledig, skönt!

På lördag var jag och klippte mig, blev sjukt nöjd!



Första gången jag tvättade håret fick jag inte alls till det men nu har jag lärt mig ;) Superlätt att fixa och smidigt på alla sätt. Är lite ovan med färgen men tycker den är skitsnygg :)



Bäbisen sover nästan 12 timmar varje natt nu. är enormt skönt. bara jag kunde lära mig att gå i säng i tid oxå ;) Tänker "Nu ska jag lägga mig i tid" och så försvinner tiden och mitt i allt är klockan efter 00 igen!

Så, jag säger det igen, ikväll blir det en tidig kväll, kanske läser lite för det var då bara skit på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback