Valptitt

Hellojsan!

For till päronen och åt igår och fortsatte packandet. Av tre(!) sopsäckar med mjukisdjur och en med dockor så sparade jag tre goaormar och en E.T, duktigt av mig som inte gillar att slänga saker ;) Känns bättre när det ska till Kupan, kanske ngn annan får glädje av sakerna. Goaormar bodde med Gnuttarna, dom var supermysiga ^^


Ingen goaorm men dock en gnutt :)

Har inte sovit lika länge inatt, Maja somnade vid 00 men jag somnade nog inte förrän vid 1 och sen har hon vaknat 6. Efter det så har det varit lite knölande och halvsovande till typ niotiden när hon somnade om. Jag hade tänkt kliva upp 10 så det blev en timme till med sömn, skönt var det :)

Klev upp, uppdaterade NNKKs hemsida och åt frukost medan hon sov sen fick jag väcka henne för att klä på henne och sätta ner henne i vagnen för promenad. Tog en sväng med Anna och flickorna fluff. Tindra gick halva vägen med oss medan vi tog längre rundan. Ari satte sig för övrigt och kissade på vardagsrumsmattan imorse, mysigt...


Maja visar dagens outfit :)

Skön promenad och nu är vi hemma. Maja ligger och äter och när hon ploppat lös så är det valptittningsdags, 7 veckor gamla sheltievalpar är objekten :)

Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback