Promenad

Hejhej

Tog en promenad vid ettiden med Anna och hundarna så Majsing fick sova i vagnen, det dög inte att vara inne tyckte hon ;) Träffade på en busig lös borzoitik men annars var det en lugn promenad.

Efter promenaden gick jag och Lotta och kikade en sväng på Annas valpar, dom var sjuuukt söta ^^



Väl hemma så satte jag Maja i bilstolen och hon fortsatte sova medan jag skrev ut bilder åt Lotta på min fotoskrivare. När hon far så gick jag och la mig ett tag, blev avbruten av att en karl ringde på dörren och ville sälja ngn tavla, jag var lite halvgrinig och fräste bara innan jag drog igen dörren. Maja vaknade till lite men somnade om igen.

Vid halv fem packade jag ner henne (fortfarande sovande) i vagnen och så for jag och Edvard och käkade på Tropicana! Började med en japansk laxsoppa med tigerräkor och champinjoner:


Efter det så var det 10 bitars sushi:


Sen for vi hem. Väl hemma vaknade lillsnottran och hon har ätit och varit vaken sen dess. Nu kinkar hon lite, är nog sista kvällskinket innan det är dags att sova.

Hon har en himla söt tofs på huvudet med 4-5 långa strån, försökte fånga det på bild men det var inte så lätt:


Nåväl, nu ska jag ta min kinkiga bäbis, hoppas ni har haft en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: JessicaS

Hi, hi vilken go liten kalufs sötnosen har =o)

2011-04-01 @ 16:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback