I väntans tider...

Nja, kanske inte så spännande som det låter, sitter och väntar på att Edvard ska komma hem med mat till mig ;) Blir skrovmål, var sjukt sugen på det.

Har varit och kikat på uuuunderbart söta valpisar på kennel Request. Snodde en bild därifrån så ni får se underverken:



Efter det har jag och Anna varit på Eriksson med mina skor, dom har ju spruckit i en söm. Fick inte helt svar på hur det blir men förhoppningsvis får jag ett par nya skor :) Eventuellt får jag ha dom här den här säsongen ut och sen till hösten får jag ett par nya. Var tydligen svårt att få komplettera, dom var slut på lager.

När jag ha ätit så hoppas jag att jag hinner mata Maja innan det är dags för fika på Alla tiders. Jag och datorn kommer mer och mer överens, när jag har skrivit det här inlägget så har jag inte råkat trycka på print eller caps lock mer än 4-5 ggr, det går framåt ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

va har du skaffat för dator??

2011-03-30 @ 19:18:07
Postat av: Linda

Tja, om jag det visste ^^ En HP Pavillion Dv6 läste jag just på kartongen ;)

2011-03-30 @ 23:31:49
URL: http://den här ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback