Strössel


Glömde förresten skriva att jag gjorde lite impulsshopping igår. Snubblade in från en reklam från facebook (jag som aaaldrig faller för reklam ;) Blev lite smått och gott, dom hade massor med rea.

Var en tröja med en döskalle på i fina färger och en söt body/kjol åt Majsing oxå men jag måste ha köpt dom sista för bilderna fanns inte kvar. Insåg nu att jag trodde att jag köpte 4 dregellappar med Musse men det var visst bara en jag köpte *suck* Jag som tyckte det var bra pris och det hade det varit om det var fyra och inte en. jaja, inget att göra åt.

Majsing är en riktig dregelbäbis så hon är sjöblöt under hakan konstant om hon inte har en dregglis.

Miss Blue Eyes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback