Tand var det här!

Ny dag nya tag heter det va? Hade möte inför våran inoffare igår och efter det så kom Lottas pojkvän hit med soffan vi har fått av dom. Är en grå divanbäddsoffa. Den är dock för stor för att bäddas ut i jeppes rum så vi måste fundera lite över placeringen. kanske tar den som vardagsrumssoffa istället och kastar ut den här ;)

Kommer inte ihåg om jag har berättat att det hände ngt roligt i lördags. Majsing fick sin första tand <3 Lustigt, Jeppe fick sin första den 28 augusti och Maja den 27 augusti :) Så här glad var hon imorse, ser ni tanden? ;)



Båda barnen hann bli övertrötta igår, inte bra alls. Dåligt planerat av mig, borde ha väntat med soffan till idag. Ikväll ska iaf Jeppe äta kvällsmat senast kl 20 och sen blir det att ligga i sängen innan 20.30. Majsing tänkte jag försöka ge vällingen ungefär då och lägga henne vid 21, får se hur det funkar, hon är ju van att somna vid 22.

Min babyvakt är för övrigt the awesome! Imorse så låg Majsing och sov när Jeppe skulle föras på skolan. Är ju väldigt nära till skolan och det kändes pest och pina att väcka bäbis, klä på henne och knöla ner henne i vagnen. Speciellt med tanke på att hon hade varit vaken mellan 4-6.30 typ. Kom på att jag har babyvakten med mig när jag går ut m hundarna när hon sover och då går jag längre bort än skolan och den funkar så jag testade och jodå, den funkade ända fram :) Hann komma hem och ligga i sängen i tre minuter innan hon vaknade ;)

Hade tänkt börja banta idag men vi får väl se hur det går. Anna var iaf förbi med en Nutrilett shake som jag har ätit till frukost, sen blev det två bananer nyss. När Majsing vaknar så ska jag ge henne gröt och sen blir det en sväng på stan för lite inhandling av flera shakes.

Vid fem ska vi till mamma och äta, händer nog inte så mkt mer idag tror jag. Hoppas ni har en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback