Kaos, kaos och mer kaos.

Goderkväller. Skulle vara duktig och rensa ut Jeppes för små kläder ur garderoben, man vet ju hur det blir annars när det nytvättade ska in. - Man trycker in det och hittar inget. Sagt och gjort, tejpade ihop en kartong och skulle börja. Då inser jag att det ligger två madrasser på golvet och bordet är smockfullt med saker så jag drog undan det för att få plats. Sen slängde jag en massa saker, tog plats det med. Så när jag var klar var det superfint i jeppes garderob men resten ser stökigare ut än när jag började *suck*


Jeppe hängde bajspåsar på tork i tvättstugan. Nej, jag återanvänder inte bajspåsar och tvättar dom men det brukar alltid ligga kvar några i nån ficka å så råkar dom bli tvättade ;)

Gillar inte alls när det är såhär kaosigt hemma, bara kliar i fingrarna men det känns som att jag inte vet var jag ska börja så det blir bara pannkaka. Om jag ska vika in kläderna så måste jag fixa i garderoben först, om jag ska sätta in disken så måste jag tömma den först. Jaja, har faktiskt gjort det sistnämnda och städat i köket och även på toan men resten är ju kvar *suck*

Nåväl, nu sussar iaf bäbisen, hon åt en hel flaska välling och jag hoppas på att hon sover bra inatt. Jag känner mig tyvärr inte riktigt trött, imorgon måste jag ta mig en promenad så jag kan sova. Regnar ju ute hela tiden nu men det känns faktiskt inte så hemskt. Sommaren har varit så fin och allt regn ger mig tillfälle att använda mina fina stövlar ;)


Lite bilder från veckan



Syskonen söt!


Give me five!


Febriga, stirriga barn.


Glading


25-metersbäbisen anfaller ^^

Imorgon ska jag till frissan en sväng och klippa luggen, ska ju iväg till Piteå i helgen och bli proffssminkad och fotad å då måste man ju kunna se ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo det är en härlig bild :) Vill du ha bebishjälp nån kväll/dag så du hinner städa lite kan du ju säga till.. Johan har ju semester ännu så jag kan ju komma och vara med Maja om det behövs :)

2011-08-23 @ 00:11:38
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback