Hundpyssel

Har sovit gott inatt! E tog natten och jag sov ensam i Jeppes rum, har sovit som en sten! Majsing är pigg och glad och har ätit bra, jag har ätit frunch och fixat till Ari. Hann raka nästan hela han innan trimmern dog så han ser lite...ofärdig ut ;) Hade tänkt skrapa lite tänder och klippa klor oxå. Är utställning i helgen så dom måste vara fina och ju mer som fixas idag desto mindre behöver jag fixa imorgon :)

Kl. 19 ikväll är det utställningsträning, ska gå med Sisu och drilla han lite inför lördagen. Är bara 16 kineser anmälda, helt sjukt lite!

Stina och Anna följer med och bor i Piteå, jippie :) Jag och Stina ska på "Modell för en dag" på Nolia på söndag. Hoppas det blir en bra bild på mig, hade varit roligt att ha, jag brukar inte fastna så bra på kort ;) Anna ska tävla agility i dagarna två hon och jag ahde väl tänkt hinna kika iaf på lördag.








Kommentarer
Postat av: Stina (Kaati)

Prosit...? :P

2011-08-25 @ 17:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback