Knölig natt

 

Känns verkligen som en sådan dag idag. Sovit dåligt inatt. Sisu fick ligga i hallen och Ari i sängen, tänkte att mina höfter skulle bli bättre då men tji fick man. Sisu skötte sig fint (som vanligt) men Ari var orolig hela natten, ville ut och kissa vid femtiden och bajsa en halvtimme senare. Nåja, är ju bra att han säger till iaf.

 

Tror att det kan vara grisöronen som gjort att han druckit mer och då behöver kissa mer.

 

Nåja, var halvdöd när jag skulle kliva upp imorse sen strulade ljudet på seminariet, så himla irriterande! Våran redovisning gick helt OK iaf, även om jag inte kunde säga ngt förrän i slutet när ljudet behagade börja fungera igen. Seminariet slutade tio och efter det hade vi studiegrupp å gjorde klart att lämna in uppgiften, förhoppningsvis slipper vi komplettera den mera.

 

Har ätit sen, gått med hundar, badat, läst och börjat på min journal i engelska. Går segt men framåt, ser INTE fram emot att redovisa den imorgon. Fast det är mkt roligare än mattekursen iaf.

 

När Jeppe ska hem från dagis så far vi till mamma och äter ugnspannkaka, mums! Kvart i sju plockar Anna upp mig för agilitymöte på BHK. Skulle bl.a. pratas om sommarens tävlingar och vinterns träningar i ridhuset. Vi kommer förhoppningsvis kunna träna på att Sisu kan släppa mig och vara med Anna då.

 

Efter mötet så ska Anna träna lite med Pinjari, tror jag skulle filma då :) Sen blir det väl att skriva klart engelskagrejjen innan det är dags att hoppa i säng.

 

Btw, köpte så himla snygga stödstrumpor förra veckan, man slipper känna sig som en gammal tant i dom ^^

 

 

Nåja, nu ska jag fortsätta skriva, ha en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback