Icebugs!



Lördag, lördag! Underbart att vara ledig! Fick en skön sovmorgon till elvatiden, Edvard gick med hundarna. Sen klev jag upp, käkade frukost och gjorde mig redo för dagen.

Igår när jag och Anna var och promenerade så kände jag att jag höll på att halka hela tiden och när jag hämtade Jeppe från dagis i onsdags så halkade jag två(!!) gånger på väg till dagis. Går å spänner mig hela tiden för att jag är rädd för att halka och då får jag mer ont i både fogarna och huvudet.



Har som tyckt att mina skor har varit bra men igår insåg jag att dom är helt blankslitna! Finns inte en enda räffla kvar under sulan, inte konstigt dom är hala :oP



Nåja, sagt och gjort, vi styrde kosan mot Lindex först, skulle byta ett par byxor åt Jeppe. Mamma hade köpt tre par igår men av ngn konstig anledning så var dom röda nästan 5 cm kortare än samma byxa i annan färg. Var sjukt lång kö inne på Lindex men det löste sig. Alla röda var sådär korta så jag fick ta ett par gråa istället.

Efter Lindex så for vi in en snabbsväng på Intersport och kollade på nya Kuomaskor åt Jeppe, vi ska inte köpa nu men vi hittade iaf vilka han ska ha, jättefina blåa med blommor.



Efter det så styrde vi kosan mot Eriksson. Var sviiinhalt ända till just innan dörren. Hittade det jag sökte nästan direkt och provade snabbt, dom satt perfekt! Behöll dom på och gick å betalade, vägen tillbaka till bilen gick som en dröm, kändes inte ens att det var halt :)



Blir nog inte så många knop idag, tänkte försöka mig på en promenad nu när man inte halkar men det är sååå tråkigt att gå själv så vi får väl se. Ikväll blir det iaf godis och film, vi laddar inför agilitytävlingen imorgon :)

Ha en fin lördag!

 


Kommentarer
Postat av: Anna och sheltietjejerna

Haha att träna hund är ju så kul! :) Jag hade kunnat göra det hela dagarna. Dina hundar kommer att vara så less på mig efter all träning att dom kommer att gömma sig när dom ser mig. ^^

2010-10-25 @ 21:48:42
URL: http://www.kennelpictureperfect.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback