Massor med bilder



Kl. 14.53
En vecka senare. Nåväl, har inte haft så mkt spännande att skriva helt enkelt. Har börjat massor med gånger men har inte blivit ett helt inlägg.

Mio är verkligen en i gänget, Jeppe älskar Mio och Mio älskar Jeppe. Mio går med på vad som helst och ligger ofta i famnen på Jeppe.


Förra fredan hade vi fredagsmys och eftersom att Mio är den gosigaste hund jag någonsin haft så var han såklart med på ett hörn.


Jag och Stina var och promenerade men djuren en dag, blev mååånga härliga bilder på Chivas. Älskar att fota när han hoppar och röjjer i mjuksnön, mina vägrar ^^











Försökte få till lite snygga poskort här en dag när hundarna var nybadade, blev väl inte direkt några höjdare. Tror vi knäppte 100 på varje hund och det här är dom enda som inte blev skitdåliga ^^









I tisdags hade vi en liten kurs på BHK om akut djursjukvård. Vi fick lägga bandage och pyssla om våra små. Mio blev utlånad, han är så snäll den hunden så det är sanslöst ^^

Har varit enormt kallt här länge nu så det har inte varit mycket aktiviteter utomhus. Jag märker att Sisu är lite understimulerad men jag hoppas vädret blir mildare snart.

Igår var jag ute och fotade lite på dan:








Fick en så härlig på Sisu, det ser ut som att han ler :)


Var trivselkväll igår på klubben om djurskydd, intressant!

Nu ska jag duscha och fara å äta med Johan och Jeppe. Sen blir det att gratta Lisa och bada hundar inför utställningen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback