Torsdag å allt är lugnt...

Åt fisk hos mamma igår, kom väl hem vid sjutiden och då for E direkt på trivselkväll. Jag och Jeppe slöade lite innan jag slängde Sisu i badet och sen tittade vi på Draktränaren medan jag borstade Sisudjuret. När halva filmen hade gått (jag har bara sett halva) så gick jag och gjorde gröt till kvällsmat. Lyckades såklart att koka över så det for över hela plattan *suck* Summa summarum, jag missade slutet av filmen, igen.





Nåväl, när Jeppe hade lagt sig så la jag mig å läste innan jag somnade. Har sovit rätt OK inatt, har drömt rätt mkt men jag drömmer knappt aldrig om bäbisen. Inte vad det är för kön, att den kommer ut eller liknande. Inatt kommer jag ihåg att jag åkte MC i ett vardagsrum bakom en kille med långt hår. Hmm, drömtydare ngn? :)

Var uppe och kissade (som vanligt) inatt och ser ngt ligga på golvet i hallen. Kisade lite och jodå, det var Jeppe som dragit ut täcke och kudde från sitt rum och sov på hallmattan med Ari. Funderade på att väcka han men det såg så himla mysigt ut så dom fick ligga kvar ;)

Borde väl egentligen ligga raklång med benen i högläge till på lördag men vem har tid med det? Disken ska diskas, tvätten ska hängas osv. Trodde att tvättmaskinen hade gått sönder igår. Den hade stått och hackat på samma ställe i fem timmar innan jag avbröt den och då hade den inte använt sköljmedlet och allt i maskinen var dyblött. Slog igång den imorse på samma program och då funkade det, den måste ha fått nån knäpp bara.

Har gjort bakgrunden vit nu, men det har ni ju förmodligen redan sett :) Kommer en ny layout vilket år som helst oxå ;)

Ikväll kommer jag förhoppningsvis kunna börja med min nya hobby, amigurumis. Har köpt ett startkit för ett tag sedan och fick en massa böcker av E i julklapp så nu ska jag prova på! Tänkte börja med att få till 5 st söta små figurer att hänga i bäbisens mobil, flodhästarna som hänger där nu är enbart fula ;)



Hoppas ni får en bra torsdag, imorgon är det nyårsafton :)

Kommentarer
Postat av: Jessica S

Oj, vilka söta figurer =o) Dem blir nog lilla Maja glad över och ha i sin mobil. Bara du har tid och få dem gjorda nu när lilla prinsessan kikat ut. Stort grattis ännu en gång!! =o)

2011-01-01 @ 19:35:37
Postat av: Sara

vart har du fått bilden ifrån? =)

2011-03-22 @ 08:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback