♥ Dag 11 – Mina syskon.

♥ Dag 11 – Mina syskon.

Tja, vad ska man säga som inte redan är sagt? Jag har två systrar, lätt att komma ihåg när dom fyller år, dom är nämligen tvillingar och är födda 12 augusti 1984. Som Lejon är dom bortskämda, slarviga och... Nä, skojade bara ;)

Stina, som egentligen heter Anna-Stina, bor uppe på Kilen med sin sambo/pojkvän Janne. Hon jobbar som personlig assistent och är bland annat duktig på att peta i photoshop, är hon som gjort layouten till både min blogg och hemsidan.

Lotta, eller Ann-Charlotte, bor två hus ifrån mig med sin sambo/pojkvän Johan. Till familjen hör terror-terrierna Bobby och Texas och alldeles nu snart kommer det även en tvåbenig utökning :) Lotta jobbar på Lindex och tycker att de senaste åren mest runnit förbi.

Lite kort då, som jag snodde från Lotta ;)


Inte så gamla här, mest söta :)


Julafton -09.




♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback