Less

Mitt iCloud funkar dåligt så bilderna förs inte över på datorn och här funkar det bara ibland med bilder därav den låga uppdateringen.

Jeppe har sommarlov nu, 5 grader ute. Påminner mer om höstlov. Blir ledsen, irriterad och arg på att det inte blir ngn sommar. Jag behöver få känna solen mot mitt ansikte och gå i shorts. Barnen behöver få känna gräset under fötterna och varma vindar på kinderna.

Var med Anna på agilitybanan en sväng igår. Har träningsvärk idag ^^ Saknar hundarna men jag vet ju dom har det bra.

Ikväll blir det nog slapp i soffan när Jeppe åkt till Johan. Jag har jobbat både fredag och lördag så vi har bara hunnit med halva mys. Jurassic park III på fredag och Kung Fu Panda 2 på lördag.

Nåväl, ska väl försöka städa lite idag, är Marcus sista lediga dag för veckan, man hinner knappt märka hans ledigveckor innan dom slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback