TGIF

Bidde mat på O'learys igår, blev faktiskt besviken, men efterrätten var iaf god. Key lime paj.


Sov till elva-ish idag och sen var jag och solade. På väg hem ringde mamma med ett glädjande besked, mina nycklar fanns att hämta på polisstationen! Hallelujah! Så direkt jag fått tillbaka dom så ringde jag till Keyback.se och tackade och sa att jag hädan efter faktiskt ska betala oxå ;)

Stina kom förbi vid halv två eller så och vi hade lite tjejsnack. Hon var lite barnvakt medan jag duschade ;)


Fyra så var det dags att promenera förbi mamma och äta, gott var det. Kom hem vid sjutiden och nu sover bäbis och jag ska fixa håret å sen fara iväg på jobbet. Imorgon kl 12 så blir det promenad med Anna, hoppas ni får en fin helg och att det går att kommentera min blogg snart, fast det är det ju ändå aldrig nån som gör ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Efterrätten såg riktigt god ut!

2012-01-23 @ 13:14:01
URL: http://sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback