Bäbis vaken!

Lugnet är slut, bäbisen är vaken. Men jag hann fixa båda hundarna...nästan. Började med Ari och redde ut tovorna i cresten och satte ny snodd däremot hann jag inte raka han och det finns kvar ngn tova i armhålan. Sisu blev helt klar och rakat både i ansiktet och mellan trampdynorna


Bäbisen sitter och leker med babyvakten, fast hon får ju inte ha den, egentligen ;)

Fick hjärtat i halsgropen här tidigare. Maja var uppe med E på morgonen och kl 9 tog jag över. Hon klättrade ner från sängen, jodå hon kan faktiskt göra det. Hon kryper fram till kanten och vänder sig och går med rumpan först. Sen kröp hon vidare mot hallen med mig tätt efter.

Upp på skötbordet, jag lägger henne ner och tar av pyjamasen, DÅ sätter hon i halsen! Hon hulkade och försökte få upp det och jag dunkade lite. Var livrädd men hon fick upp det i munnen och tuggade lite, då grävde jag runt i munnen på henne och fick ut lite bitar av en foderkula! :oO

Fattar inte när hon fick tag på den??



Hon roar sig med att jaga hundarna fram och tillbaka i vardagsrummet och nej, det får hon inte men hon gör det ändå. Nu stängde jag dörren här så dom får vara ifred.

Lilla gorillan är inte så sugen på att lära sig gå, hon verkar tycka det går fortare så som hon gör så varför ändra på det liksom. Hon går när man håller i henne men direkt hon ser ngt spännande så släpper hon och gorillar sig ditåt ;)

Nu är det dags för gröt och jag ska väl ta en shake jag. Kl. 16 kommer mamma och hämtar oss för att fara en sväng på expo å köpa present åt jeppe. Jag köpte en sån här till råttburen på tradera idag;

Hade behövt lite lister oxå att sätta på kanterna i buren men vi får se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback