iPhoneapp, kom till mig!

Är så fruktansvärt less på att iPhone- (och iPad-) appen dröjer! Den skulle ha kommit i februari(!!) och finns ännu inte, Om man surfar på blogg.se via mobilen så kan man inte använda wysiwyg-verktyget utan man måste koda själv och rubrikerna flyter ihop med texten, hur svårt ska det vara att fixa??

jaja, har gnällt klart nu ;) Bäbisen har tre tänder nu och är allmänt glad och solig

Vi har fått in lite rutiner, och det verkar som att hon sover bättre och bättre. Vad som funkat? Tja, svårt att säga men jag tror det beror på att hon har fått börja somna själv. När hon ska sova på balkongen så vaggar jag inte, jag bara lägger henne och samma på kvällen. Tror det har gjort att hon kan somna om lättare av sig själv.

hon har kommit igång ordentligt med krypandet oxå. Eller ålandet är det väl egentligen ;) Hon ormar omkring riktigt snabbt och det verkar inte vara långt bort att hon ställer sig mot saker, hon försöker dra sig upp redan nu.

Inatt har hon sovit typ 22.30-8.30. Edvard har varit med henne i sovrummet och jag har sovit på soffan i Jeppes rum. Har sovit som en sten till jag vaknade av en skitläskig mardröm just efter åtta. Kunde inte somna om efter den, var riktigt otäck. Jag är en av dom som alltid kommer ihåg vad jag har drömt. Är ganska jobbigt ibland för det kan kännas som att man inte sovit alls när man har minnen från flera timmar på natten.

I helgen har vi i Gällivare hundungdom haft inofficiell hundutställninge på stan. Gick riktigt bra och var enormt roligt trots att jag hade sovit sjukt lite på natten. Jobbade natt på lördag och kom i säng vid 3.30 och skulle upp 8.

BIS och GULDHUND 2011 blev Calebri's Syster Yster

Det var hundungdoms första inoffare och det gick kanonbra. Deltagarna har uppskattat det och vi har haft jättemkt hjälp från funktionärer och sponsorer.

Bäbisen glider omkring i gåstolen och säger papapapapapapa, det gör iaf pappan glad ^^

Nu åker vi snart till Turkiet! På söndag åker vi till Luleå och sen vidare mot solen! Känns extra skönt efter allt det här regnandet. På ett tag ska jag äta frukost själv och ge lunch till Majsing sen blir det att sova i vagnen för henne medan jag och Anna tar en regnig promenad. Efter det blir det nog att sätta igång med packandet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var nog 1½ år sedan jag mailade blogg.se och frågade om de inte kunde göra en app för iPhone och jo "det skulle komma snart". Behöver jag säga att jag tillslut gav upp och bytte bloggplattform, jag är nog en otålig människa ;)

2011-09-15 @ 21:28:52
URL: http://1annananna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback