Godermorgon! Sov till halv fyra när bäbis ...

img_2361 (MMS)

Godermorgon! Sov till halv fyra när bäbis vaknade, fick vagga henne i en halvtimme innan hon somnade om men hon somnade iaf om! Kl. 5 blev jag väckt av ett "rulla, rulla liten bulla..." Maja har en hund som pratar om man trycker på den och den låg själv i leksakslådan och pratade, creepy är bara förnamnet :oP La upp den på stolen och gick in i sovrummet då sa den "jag älskar dig", vidrig sak ^^ Hon vaknade kl 7 nästa gång å då skulle jag upp.

Nu är det frukostdags å när hon ska sova middag så går jag på stan en sväng och söker sponsring och köper en tunnare overall åt henne på Lindex. Hade läst fel i den hon har, trodde det var strlk 89 (som inte finns) men det var 68, tyckte väl den var liten ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica.S

Läskigt värre!! =o) Sonny har oxå en sån hund men den "pratar" inte själv, fast leksakshuset lever sitt egna lilla liv ibland. Då hör man ett knarrande ljud och så säger den: open eller spelar en melodi (som den gör annars när man öppnar dörren på huset. =o) Snart susar ni iväg, jag är inte ett dugg avis på er ;o) Kramar!!!

2011-09-07 @ 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback