Linda plus five

Sitter och tittar på Jon and kate plus eight. Kate framstår som en neurotisk kontrollfreak, undrar hur jag hade framstått? Hade jag städat mer så inte lillaste barnet mitt i allt satt med en dammtuss i munnen (true story, hände nyss ;) , hade jag tänkt på hur jag uppförde mig hela tiden? Ja, I Will never know men jag är himla glad att jag bara har två barn och tre fyrbenta ;)

Bloggar är ju en slags reality-show men man får iaf välja vad man tar upp, jag hade blivit knäpp av att bli filmad hela tiden.

Har jagat bäbis on a mission tre gånger hittills, på väg till vattenskålen ;) Jeppe tyckte oxå att det var en rolig leksak, jag? Not so much :oP


Kommentarer
Postat av: Jessica.S

He, he undrar vad det är med dessa bebisar och hundarnas vattenskålar =o) Skålen måste ha ngn slags (för oss) osynlig dragningskraft på småttingarna. Vet inte hur många ggr vi räddat diverse leksaker från drukning i hundarnas vattenskålar, eller hur många ggr vi haft en mindre sjö på golvet efter lillemans framfart =o)

Kramar!!

2011-10-21 @ 12:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback