Zombie

Ligger i sängen och hoppas bäbis leker själv i sängen ett rad till, är himla trött och idag hade jag tänkt hinna städa och julpynta innan jobbet. Hade sett fram emot en sovmorgon men det blir ju inte alltid som man tänkt.

Är grymt taggad för morgondagens snöyra och utekväll, ska hinna och köpa lite drickbart idag oxå, vi kör lätt och det blir väl en cider eller två och lite red bull-vodka :)

Presenterna blev uppskattade igår och vildbarnet var helt slut när vi kom hem. Hon somnade just innan nio och vaknade just innan åtta. Hon har vaknat till 3 gånger inatt men somnat om själv.

Jeppe var hos en kompis igår och när jag skulle hämta så vägrade han komma. "Bit ihop och räkna till tio" är väl en bra idé men när man gör det 400 gånger på en dag blir det tröttsamt.

Nåväl, nu ska jag blunda lite när hon leker.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Undrar om du har kvar din gamla sulky utan sittläge som står på balkongen som du beskrev i Inlägget Låååångfredag.

Är på jakt efter en retrosulky hur gammal är din?

Är din till salu??

Skulle bli jätteglad om du ville höra av dej..

Har du bild på den?

Maila gärna



Mvh// Daniel

2011-11-27 @ 20:12:39
Postat av: Lotta

Haha brukar inte säga framstjärt.. Men visste inte vilket ord jag skulle använda i bloggen :P

2011-12-08 @ 10:49:13
URL: http://lottablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback