Working hard or hardly working?

Ja, det är frågan. Jag hoppas på det första, är så trist när man bara får sitta å glo :oP

Bäbis ska snart sova, hon drar fram som en virvelvind här. Hon sover ju bara en gång på dagen nu så hon somnar lite tidigare men det är kinkigt sista timmen. Helst ska man läsa böcker åt henne, hela tiden, utan avbrott. Och jag lovar, det finns en gräns för hur många gånger man kan läsa " Upp hoppar lilla kanin" innan man blir galen ;)

Nu ska jag gosa ner mig under filten innan det är dags för jobbet, ha det!


Kommentarer
Postat av: jessica.S

Hoppas du får en lugn kväll med fullt upp så tiden går snabbt =o)Så söt bild på lilla Maja =o) Har ju glömt att säga att din blogg är riktigt snygg nu. =o) Kramar!!

2011-11-06 @ 00:29:49
Postat av: Stina

Hon är nog liiite för liten tror jag att förstå en bok! Hon blir nog lika glad och nöjd bara du pratar om vad som helst, bara du pratar ;p

2011-11-06 @ 00:38:21
Postat av: Linda

Seriöst så vill hon att man läser, det duger inte att bara prata :oP Upp hoppar lilla kanin är väldigt populär just nu ;)

2011-11-09 @ 16:44:36
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback