Tisdag...

Halloj

Var härligt att komma iväg och kolla film igår, utan bäbis fasthängd i tissen. For från mamma vid 18.30 och kom ut från bion ganska prick kl. 21. Tog mitt barn, som sov i vagnen, och gick hemåt. Väckte henne och sen var det matning och förberedelser inför sängen. Hon somnade vid halv tolv och jag la mig just efteråt. Sen vaknade hon 3.30 och har knölat sen dess.

Har varit hos Gunnel idag och även en sväng på stan med Jessica innan det var dags för mat hos mamma och sen agility. Ari var duktig, som vanligt :)

När vi kom på bion så köpte jag en 50 cl cola, öppnade den och tyckte det var konstigt att den inte lät men det berodde helt enkelt på att det inte var ngn kolsyra i den, skumt.

Nu ska jag mata barnet och hoppas hon sover för kvällen sen, natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas hon somnade så du också får sova :)

2011-05-10 @ 23:10:58
Postat av: Daniella

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 15:41:54
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback