Så blev det torsdag...

Halloj!
Vet inte riktigt hur det hann bli torsdag men det är det tydligen iaf :) Blir lite mer bilder i det här inlägget nu när jag ides koppla in sladden i telefonen ;) Börjar med lite bilder från lördag när vi var hos Micke på kalas.

Stina och Lotta och mommo som matar Vanessa.

Nåväl, på måndag kväll var det dags för Jeppe att bada. Först hann han mysa lite med lillasyster.


Efter badet så gjorde vi gröt till kvällsmat och Jeppe läste en saga åt Maja medan den blev klar ^^


På tisdag var det promenad med Anna på dagen och sen på kvällen var det premiär för agilitykurs med Ari. Åt hos mamma först, Jeppe blev kvar där och sen skjutsade Edvard dit mig kl. 19. var nervös för att lämna min lilla bäbis, navelsträngen är fortfarande kvar ^^

Ari var jätteduktig, han t.o.m. kinesryckade en sväng när jag berömde för mkt :oP Kom hem just innan nio och då hade bäbis just vaknat. Hon fick sprattla lite naken på fårskinn innan det var dags för sängen.

På onsdag var jag er död än levande. Maja sov dåligt och jag skulle föra Jeppe på dagis 9. Hade tänkt hjälpa Anna att fota valpar men tänkte strunta i det och sova istället när Maja sov. När jag kom hem från dagis vid 10 så höll dom på att kasta ut saker från översta våningen i en container just i huset bredvid, smällde som tusan och barnet vaknade. Så det blev att åka till Anna ändå, Maja sov gott där ute medan vi (försökte) fota valpar.


Hämtade Jeppe på dagis kl 14 men han följde med en kompis hem istället. När jag kom hem så sov Majsing i vagnen och jag passade på att springa ner i tvättstugan. Jeppe kom hem vid sextiden, då hade jag hunnit bada hundarna men inte borsta dom. Han gick över till grannpojken och kom tillbaka vid sju, då var båda hundarna klar :) Majsing var kinkig och jag var trött. E gick ut å köpa bröd och tog Maja i vagnen, jag la Jeppe. Somnade med Jeppe och vaknade kl 22. La mig i ett bad och käkade innan Majsing fick nattmat kl. 23 och sen var det sängdags. Hon vaknade dock igen så det blev upp och hoppa och sen tillbaka i säng igen.

Fick "sovmorgon" imorse då E förde Jeppe til dagis. Fast sovmorgon kan man väl inte kalla det egentligen, jag var vaken sen åtta. Klev upp vid elva när bäbis ploppade lös och hon fick sprattla i babygymet medan jag åt frukost. Jag la henne på fårskinnet men hon snurrar av det, vet inte hur hon lyckas :oP


Vid elva for jag ut och promenerade med Anna, tog med mig gamlingen Korim oxå, han fyller 10 år i år men det märks inte :)




Nu är det dags att köra iväg med vagnen till dagis för att hämta Jeppson, ikväll är det agility igen, jippie :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur fan fick du morrSisu att sitta så nära Korim? :D



Skiiit-gulligt skrattkort på Maja!!!

2011-05-05 @ 15:20:17
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Linda

Sisu funkar jättebra ihop med både Korim och Igor :)

2011-05-06 @ 18:09:53
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback