Måndag börjar veckan...

Helloj

Japp, då var det måndag igen då. Igår blev det ingen promenad med Anna, däremot så blev det handling och sen hasta hem och hämta vagnen för att gå till mamma och äta. Maja somnade vid 16.20 i kundvagnen och ploppade bara över henne i bilstolen och sen i vagnen, hon fortsatte sova. När vi kom till mamma körde jag ut vagnen på balkongen och hon fortsatte sova.

Skönt att sitta och äta i lugn och ro för en gångs skull. Gick hem med systrarna vid åttatiden och efter det så var det slappande med Jeppson innan han la sig halv elva (!!). Förstår inte hur det blev så sent.

Maja vaknade 2 inatt men somnade om till 4, skööönt! Har inte varit lika mkt tjorvande inatt men jag kan inte direkt kalla mig utsövd. Klev upp vid halv tio eller så och åt frukost osv. Just vid elva så förde jag Jeppe till lotta och så tog jag och hundarna en promenad med anna. Kom hem vid ett och satte babyvakten i vagnen och skulle just lägga mig så kom E hem. han tog babyvakten och jag gick och la mig. Har slumrat i två timmar, var himla underbart.

Majsing vaknade just vid 15.20 eller så, hon har ätit och ligger nu och filosoferar i babygymet.

Imorgon blir det första gången på agilitykursen, spännande! Funderar på om jag ska anmäla till Vännäs men jag skippar nog det när det var så sjukt dyrt. Blir några utställningar i sommar iaf.
14 maj i Överkalix
21 maj i Piteå
22 maj i Luleå (sdhk)
(11 juni Vännäs)
18 juni Gällivare
17 juli Piteå
27 augusti Piteå (sdhk)

Är sugen på Sundsvall i oktober oxå, då blir det en dubbel och sen Stora sthlm i december. Blir att ställa Sisu på alla och ev. Ari i Gällivare. Funderar på att ställa Korim i veteranklass oxå men vi får se.

Har inga planer för veckan annat än agility tis och tors och tvättstuga på onsdag. Jo, ska gratta Helena nån dag men jag vet inte när det blir. Hon fyller år idag men är inte pigg, stackaren :(

Härligt igår förresten, upptäckte att en hund (förmodligen Ari) har pinkat i sängen. Mysigt värre. Tror att det är pink i soffan oxå, förstår itne vad han fått för knäpp. Idag när jag skulle lyfta han så kissade han ner sig, två gånger! Får hoppas det är ngn sorts fas eller ngt.

Nåja, nu ska jag göra lite nytta innan bäbis vrålar ^^ Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback