Excellent

Halloj

Ja, bloggtorka ett par dagar. Har haft massor att skriva, har gjort rubriker klart i huvudet men det har inte kommit ut. Känner mig helt slut för tillfället. Packade in vagnen i Helenas bil på fredagkväll och kände mig laddad. Gick fort att bada Sisu på kvällen. Vi åkte halv sju(!!) härifrån. Kändes okristligt att kliva upp innan sex på en lördag när bäbisen sov gott i sängen.

Kom fra vid åttatiden och satte upp tält osv. Hade en trevlig dag och är nöjd över Sisus resultat. Ids inte hämta kritiklappen just nu så den får ni höra sen men en rad löd iaf "mkt bra temperament" och det kan man ju inte vara annat än nöjd med? Han var sjukt duktig på bordet och bjöd på svansviftningar på backen. Slutade med excellent och 4:a i öppenklassen.

Jag gillar det nya systemet, excellent låter så himla mkt bättre än en slät etta ;)

Kom hem vid halv sex och då fick Ari bli pälslös. Riktigt snygg blev han oxå!


Nu är jag rejält sugen på att föra ett DNA-test på han för att se om han är puff eller naken. Får se var det slutar :)
Nåja, nu ska vi bege oss till mamma för lite mat och sen så blir det agility, hoppas att det inte regnar då, då vet jag inte om jag ids fara. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback